▸ Ανακοίνωση σχετικά με την φιέστα της κυβέρνησης, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ την Παρασκευή για την είσοδο 40 ακριβών ενοικιασμένων λεωφορείων μέσω leasing, εξέδωσε η Ενωτική Αγωνιστική Συνεργασία (ΕΑΣ) Εργαζομένων ΕΘΕΛ.
«Η κυβέρνηση είχε σχεδιάσει πολύ πριν την εμφάνιση της επιδημίας και την ιδιωτικοποίηση του συγκοινωνιακού έργου μέσω ΚΤΕΛ και την μίσθωση σαράβαλων λεωφορείων προφανώς μοιράζοντας εκατομμύρια ευρώ σε γνωστούς επιχειρηματίες για να ξεσαβουρώσουν», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.
«Επειδή όμως σύμφωνα με τις δηλώσεις υπουργείου και διοίκησης, ως προς τους όρους του διαγωνισμού και της εφαρμογής του, μένουν αναπάντητα μια σειρά από ερωτήματα, είμαστε ως ΕΑΣ πεπεισμένοι πως η όλη υπόθεση εκτός από ένα μεγάλο φιάσκο θα εξελιχθεί και σε σκάνδαλο εις βάρος βέβαια της ΟΣΥ, θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερες λεπτομέρειες για την πρακτική εφαρμογή. Η ουσία όμως είναι πως για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση για να καταλαγιάσει την λαϊκή αγανάκτηση, σκηνοθέτησε και έστησε μια μίζερη φιέστα παραλαβής κάποιων ενοικιασμένων πανάκριβα σαράβαλων, ακατάλληλων για αστικό συγκοινωνιακό έργο», καταλήγει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ενωτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας (ΕΑΣ) Εργαζομένων ΕΘΕΛ έχει ως εξής:
«καθανείς τη φαμελιά του, τα παιδιά και τα σκυλιά του, θα μασάνε ολημερίς κι άμε διώχ΄ τους αν μπορείς. Θα σ’ αρπάξουν απ τ αφτί, να σε διώξουν σένα αυτοί…»
Κώστας Βάρναλης
Μεγάλα τα ζόρια που τραβάει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού, εξαιτίας της εγκληματικής αλλά και ανεύθυνης πολιτικής που εφαρμόζουν σ’ όλους τους τομείς (στη διαχείριση της επιδημίας, στη δημόσια υγεία, στην παιδεία, στην εργασία, στους εμβολιασμούς κλπ.).
Ε, όπως είναι φυσικό από όλο αυτό το κακοπαιγμένο επικοινωνιακό θέατρο, σιγά μην άφηναν απέξω και την ΟΣΥ. Και λέμε για ζόρια γιατί δεν μπορεί να δοθεί καμία άλλη εξήγηση στην παράσταση- φιέστα, αχάραγα την Παρασκευή 9 Απρίλη στο αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη, όπου σύσσωμα τα συστημικά κανάλια στήθηκαν για να δείξουν υφυπουργό και υπουργό Μεταφορών να συνοδεύουν τον πρωθυπουργό της χώρας (!) σε φιέστα παρουσίασης καμιά 15αριά σαράβαλων 10ετίας από τα 300 που βοήθησαν να ξεφορτωθούν γνωστοί επιχειρηματίες και να τα φορτωθεί η ΟΣΥ και κατά συνέπεια ο λαός.
Βέβαια, με την συνδρομή των καλοταϊσμένων απ’ την κυβέρνηση ΜΜΕ, τα σαραβαλάκια εμφανίστηκαν σαν την αγορά του αιώνα και σαν επιβεβλημένη λύση στη διαχείριση των διαλυμένων δημόσιων μεταφορών για την διάρκεια της επιδημίας.
Είναι όμως έτσι; Αυτή η προμήθεια ήταν αναγκαστική επιλογή της κυβέρνησης λόγω επιδημίας ή ήταν προσχεδιασμένη; Έγινε αυτή η ενοικίαση λεωφορείων για λόγους αποσυμφόρησης ή για κάτι άλλο που μόνο η κυβέρνηση ξέρει, ενώ εμείς υποψιαζόμαστε;
Εμείς λοιπόν λέμε ως ΕΑΣ πως ήταν προσχεδιασμένο όπως και η είσοδος των ΚΤΕΛ και κανένας πόνος δεν έπιασε την κυβέρνηση για τον λαό και τους εργαζόμενους.
Δεν μπορούμε όμως να ανεχτούμε την ολοφάνερη κοροϊδία και τα επικοινωνιακά πανηγύρια και θα το αποδείξουμε:
Ας θυμηθούμε λίγο τις ημερομηνίες σοβαρών γεγονότων.
Τέλη Φλεβάρη του 2020 εμφανίστηκαν τα πρώτα κρούσματα στην χώρα. Περίπου 16 Μάρτη 2020 ξεκίνησε η τηλεοπτική ενημέρωση για την επιδημία και 23 Μάρτη 2020, επαναλαμβάνουμε 23 Μάρτη 2020 επιβλήθηκαν σημαντικά περιοριστικά μέτρα στην χώρα (καραντίνα). Σύμφωνα λοιπόν με την κυβέρνηση και με αυτά που μεταφέρουν «τα χρυσά παιδιά της λίστας Πέτσα», μετά τις 23 Μάρτη η κυβέρνηση σχεδίασε και προχώρησε σε λήψη αποφάσεων και ψήφιση νόμων για την αντιμετώπιση του συνωστισμού στα ΜΜΜ.
Αμ δεν είναι έτσι!
Ούτε όπως θέλουν να τα παρουσιάσουν τα ΜΜΕ είναι, ούτε φυσικά όπως τα λέει η κυβέρνηση.
Ας δούμε λοιπόν, με στοιχεία, πού λένε ψέματα:
Για τα ΚΤΕΛ η κυβέρνηση λέει κραυγαλέα ψέματα γιατί ο νόμος 4663/20 πήρε ΦΕΚ στις 12 Φλεβάρη του 2020, κάτι που σημαίνει ότι προετοιμαζόταν τουλάχιστον από τα τέλη του 2019, δηλαδή πολύ πριν την εμφάνιση των πρώτων κρουσμάτων στη χώρα. Ο συγκεκριμένος νόμος ήρθε να συμπληρώσει τους νόμους 4482/17 και 4568/18 και τον νόμο 3920 /11 που άνοιξαν το δρόμο για την είσοδο των ιδιωτών στις δημόσιες μεταφορές. Επίσης υπάρχουν τα πρακτικά διεξαγωγής του συνεδρίου της ΟΣΜΕ (Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος) όπου συνδικαλιστές δηλώνουν ότι έχουν ήδη μπει σε διαδικασία συζήτησης εισόδου των ΚΤΕΛ από τα μέσα του 2019.
Επομένως το μύθευμα της Νέας Δημοκρατίας «περί πόνου και ενδιαφέροντος» για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό απλά δεν ισχύει . Η ιδιωτικοποίηση των δημόσιων μεταφορών είναι μνημονιακός σχεδιασμός και καμία σχέση δεν έχει με την πανδημία.
Πάμε στο επόμενο θέμα που ήταν το αντικείμενο της φιέστας του πρωθυπουργού, δηλαδή στην μίσθωση των ακατάλληλων σαράβαλων.
Μας λέει η κυβέρνηση στη διακήρυξη του διαγωνισμού που βγήκε στο δεύτερο μισό του 2020 το παρακάτω (φωτο μέρους της σελίδας 5 του διαγωνισμού):
Και πάλι όμως το ερώτημα είναι: Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αναγκάστηκε να προχωρήσει σ έναν τέτοιον σχεδιασμό μίσθωσης πανάκριβων αλλά ακατάλληλων σαράβαλων κάτω από την πίεση των αναγκών λόγω πανδημίας, όπως ξεκάθαρα λέει στον διαγωνισμό ή το είχε προσχεδιάσει και εργαλειοποίησε την πανδημία για να περάσει τον σχεδιασμό της;;;
Ξαναθυμίζουμε εδώ, πως τα πρώτα μέτρα για την πανδημία πάρθηκαν στις 23 Μάρτη του 2020.
Ας δούμε λοιπόν τι λέει η Καθημερινή στις 21 Γενάρη του 2020(!) δύο δηλαδή ολόκληρους μήνες πριν την πανδημία:
Φυσικά υπάρχουν πάμπολλες αντίστοιχες δηλώσεις και ρεπορτάζ στο διαδίκτυο.
Δύο είναι οι εξηγήσεις:
Ή η κυβέρνηση είχε μαντικές ικανότητες ως προς την επιδημία πράγμα αστείο ή είχε σχεδιάσει την ιδιωτικοποίηση και απλά στον λαό και τους εργαζόμενους την εμφάνισε σαν δήθεν ενδιαφέρον, χρησιμοποιώντας την επιδημία.
Από αυτά και μόνο βγαίνει το ασφαλές συμπέρασμα πως η κυβέρνηση είχε σχεδιάσει πολύ πριν την εμφάνιση της επιδημίας και την ιδιωτικοποίηση του συγκοινωνιακού έργου μέσω ΚΤΕΛ και την μίσθωση σαράβαλων λεωφορείων προφανώς μοιράζοντας εκατομμύρια ευρώ σε γνωστούς επιχειρηματίες για να ξεσαβουρώσουν.
Επειδή όμως σύμφωνα με τις δηλώσεις υπουργείου και διοίκησης, ως προς τους όρους του διαγωνισμού και της εφαρμογής του, μένουν αναπάντητα μια σειρά από ερωτήματα, είμαστε ως ΕΑΣ πεπεισμένοι πως η όλη υπόθεση εκτός από ένα μεγάλο φιάσκο θα εξελιχθεί και σε σκάνδαλο εις βάρος βέβαια της ΟΣΥ, θα επανέλθουμε σύντομα με περισσότερες λεπτομέρειες για την πρακτική εφαρμογή.
Η ουσία όμως είναι πως για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση για να καταλαγιάσει την λαϊκή αγανάκτηση, σκηνοθέτησε και έστησε μια μίζερη φιέστα παραλαβής κάποιων ενοικιασμένων πανάκριβα σαράβαλων, ακατάλληλων για αστικό συγκοινωνιακό έργο.
10 Απρίλη 2021
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΑΣ