«Ο Θίασος»: Μια ραψωδία της μνήμης
Κριτική της Αιμιλίας Καραλή. Μια ραψωδία της μνήμης Ο Θίασος αποτελεί μια μεγάλη τομή στην ιστορία του ελληνικού και του διεθνούς κινηματογράφου. Ο σκηνοθέτης φαίνεται να μην αποτελεί συνέχεια καμιάς ελληνικής κινηματογραφικής παράδοσης έχοντας όμως εκλεκτικές συγγένειες με πρωτοπόρους ευρωπαίους δημιουργούς όπως ο Γιάντσο, ο Αντονιόνι, ο Γκοντάρ, ο Ταρκόφσκι, ο Ντράγιερ. Εξάλλου ήρθε σε … Συνεχίστε να διαβάζετε το «Ο Θίασος»: Μια ραψωδία της μνήμης.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί