Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Κοινωνία Εργαζόμενοι

MMM: Σκηνές συνωστισμού και υποκρισίας

25/05/2020
σε Εργαζόμενοι, Πόλη - Δήμοι / Περιφέρειες
MMM: Σκηνές συνωστισμού και υποκρισίας
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email
Γιώργος Μουρμούρης

 

Απαιτούνται 2.500 νέα λεωφορεία και προσλήψεις οδηγών για την ομαλή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών

Τον γύρο των ΜΜΕ έκανε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μία φωτογραφία από λεωφορείο του ΟΑΣΑ στη γραμμή της Βάρκιζας, στην οποία απεικονίζονταν δεκάδες επιβάτες να συνωστίζονται χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα τήρησης κανενός μέτρου προστασίας από τον κορονοϊό. Έκπληκτοι σχολιαστές «έπεφταν από τα σύννεφα» με την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Και ας αποτελεί μία πραγματικότητα που βιώνουν καθημερινά χιλιάδες εργαζόμενοι κατά την μετακίνησή τους στο λεκανοπέδιο, τόσο πριν την πανδημία όσο και μετά την άρση της καραντίνας. «Οι εικόνες αυτές δεν έχουν καμία σχέση ούτε με την πανδημία ούτε με τον κορονοϊό. Είναι αποτέλεσμα πολιτικών των μνημονιακών χρόνων», λέει στο Πριν ο Σταύρος Μανίκας, οδηγός της ΟΣΥ, μέλος του αγωνιστικού σχήματος της Ενωτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας (ΕΑΣ) και του ΔΣ του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ. «Αυτή τη στιγμή στο πρόγραμμα της ΟΣΥ προβλέπονται περίπου 2.280 βάρδιες ημερησίως, οι οποίες για να πραγματοποιηθούν χρειάζονται γύρω στις 1.100 “ετοιμοπόλεμα” λεωφορεία και τρόλεϊ, τα οποία δεν υπάρχουν». Εξάλλου, για να εκλείψει το φαινόμενο των καθυστερήσεων και του συνωστισμού απαιτούνται περίπου 2.500 λεωφορεία, δηλαδή αριθμός υπερδιπλάσιος αυτών που βρίσκονται σήμερα σε υπηρεσία. Όμως, πέραν της έλλειψης οχημάτων υπάρχει και έλλειψη οδηγών με αποτέλεσμα, για να βγουν οι βάρδιες, οι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να δουλεύουν ακόμα και στα ρεπό τους. «Ακόμα και έτσι όμως το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Και ως εκ τούτου είναι λογικό και αναμενόμενο να δημιουργούνται καθυστερήσεις», προσθέτει. Η… παλιά-νέα πραγματικότητα του συνωστισμού υπό κορονοϊό στα λεωφορεία, εκτός από ταλαιπωρία και πιθανούς κινδύνους για τους επιβάτες, κρύβει και μία εργασιακή «γαλέρα» για τους οδηγούς: Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) πρέπει στο εξής να λειτουργούν με κλιματισμό αλλά και ανοιχτά παράθυρα, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία του οχήματος να μην μειώνεται. Έτσι ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να εργάζεται επί 8 ώρες σε θερμοκρασίες που πολλές φορές ξεπερνούν τους 40 βαθμούς, φορώντας μάσκα και όντας επιφορτισμένος, πέραν των άλλων, με τον έλεγχο της τήρησης των μέτρων προστασίας εντός του οχήματος, υπό την απειλή προστίμου ύψους 150 ευρώ! Ακόμη όμως και η ίδια η πρόβλεψη για πλήρωση έως του 50% της χωρητικότητας του λεωφορείου είναι έωλη, καθώς δεν έχει διευκρινιστεί αν αφορά τον αριθμό των καθήμενων, των ορθίων ή τη συνολική χωρητικότητα του οχήματος. «Αν πρόκειται για το σύνολο, σημαίνει ότι σε ένα δωδεκάμετρο λεωφορείο μπορούν να μπουν 51 επιβάτες, κάτι που σημαίνει συνωστισμό: Θα είναι ο ένας δίπλα στον άλλον, χωρίς να τηρείται καμία απόσταση ασφαλείας», σημειώνει ο Στ. Μανίκας, καταγγέλλοντας ότι «τα μέτρα είναι για το θεαθήναι». Στους εργαζόμενους των ΜΜΜ, που βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή εκτεθειμένοι στην πανδημία με μηδαμινά μέτρα προστασίας (ακόμα και οι προστατευτικές μάσκες δόθηκαν μετά από πίεση της ΕΑΣ) εξακολουθούν να οφείλονται άδειες, ρεπό καθώς και ένα μεγάλο χρηματικό ποσό από οριζόντια μείωση της περιόδου των μνημονίων που αποδόθηκε σε «λάθος». Μπροστά στις νέες συνθήκες το σχήμα της ΕΑΣ διεκδικεί αύξηση των κονδυλίων για κάλυψη των έκτακτων αναγκών στις μεταφορές, προσλήψεις οδηγών, αγορά λεωφορείων, μείωση του ωραρίου εργασίας για προστασία των οδηγών που θα εργάζονται σε συνθήκες καύσωνα και πανδημίας, χωρίς μείωση αποδοχών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, και βεβαίως ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας.

Σε κοινέςΚατηγορίες

Νέο εργατικό δυστύχημα με εργαζόμενη ΟΤΑ – Στα 65 της δούλευε σε απορριμματοφόρο

Κάλεσμα ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ στην κινητοποίηση στο ΣτΕ για 13ο-14ο μισθό-σύνταξη

Ετικέτες: συγκοινωνίες
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Στην τελική ευθεία η προσάρτηση κατεχομένων

Επόμενο

ΜΑΤ και ξύλο για τις ανεμογεννήτριες στην Τήνο

Σχετίζεται με Άρθρα

Σταύρος Μανίκας: Ανάγκη για αυστηρό εργατικό έλεγχο

Σταύρος Μανίκας: Ανάγκη για αυστηρό εργατικό έλεγχο
από Κυριάκος Νασόπουλος
17/04/2025
0

*μέλος ΔΣ ΕΚΑ με την ΑΤΕ-ΕΚΑ, εργαζόμενος στον ΟΑΣΑ ▸Ποιότητα, ασφάλεια, συχνότητα και όχι το κέρδος, κριτήριο στις δημόσιες μεταφορές Ένα από τα σημαντικά...

ΣυνεχίστεDetails

Απαξιώνουν τον ΟΑΣΑ, ανοίγουν τον δρόμο στους ιδιώτες

Απαξιώνουν  τον ΟΑΣΑ,  ανοίγουν τον δρόμο  στους ιδιώτες
από Δημήτρης Τζιαντζής
19/04/2023
0

Γιώργος Μουρμούρης Συνειδητή επιλογή Βαθιά στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας έχει απλώσει τα πλοκάμια του το ρυπαρό επιχειρηματικό κράτος των Μητσοτάκη, Σκέρτσου, Γεραπετρίτη και...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
ΜΑΤ και  ξύλο για τις  ανεμογεννήτριες στην Τήνο

ΜΑΤ και ξύλο για τις ανεμογεννήτριες στην Τήνο

Πειραιάς: Πράσινο φως Πατούλη στην Κόσκο

Πειραιάς: Πράσινο φως Πατούλη στην Κόσκο

Μαζική αντίσταση στις αντιδραστικές κυβερνητικές επιλογές στην Παιδεία

Μαζική αντίσταση στις αντιδραστικές κυβερνητικές επιλογές στην Παιδεία

Θέλουν να σώσουν την Aegean  με τα λεφτά του λαού

Θέλουν να σώσουν την Aegean με τα λεφτά του λαού

Φύλλο 31-5

Ολομέτωπη σύγκρουση με τον κυβερνητικό κυνισμό

«Στα μαλακά» από τη ΝΔ ο Καραμανλής

ΟΠΕΚΕΠΕ: Κυβερνήσεις και ΕΕ θερμοκήπιο σκανδάλων

Το Φεστιβάλ Αναιρέσεις φέρνει το καλοκαίρι!

Πλήρη Περιεχόμενα
\

Ανάλυση

Ακροδεξιά «κανονικότητα» στην ΕΕ του κεφαλαίου
Ανάλυση

Ακροδεξιά «κανονικότητα» στην ΕΕ του κεφαλαίου

από Γιάννης Ελαφρός
27/05/2025

Ατζέντα

Aνατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Εκδήλωση την Τρίτη «για την πόλη των αναγκών μας»
Ατζέντα

Aνατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Εκδήλωση την Τρίτη «για την πόλη των αναγκών μας»

02/06/2025
Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Καλοκαιρινό ραντεβού στο Νότιο Πάρκο 1/6
Ατζέντα

Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Καλοκαιρινό ραντεβού στο Νότιο Πάρκο 1/6

31/05/2025
Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Ραντεβού στα γρασίδια του Νότιου Πάρκου 31/5-1/6
Ατζέντα

Φεστιβάλ Αναιρέσεις στην Πάτρα: Ραντεβού στα γρασίδια του Νότιου Πάρκου 31/5-1/6

30/05/2025

Διεθνή

Πόλεμος μέχρι εξόντωσης μεταξύ Τραμπ και του «πολίτη Μασκ»
Διεθνή

Πόλεμος μέχρι εξόντωσης μεταξύ Τραμπ και του «πολίτη Μασκ»

από Δημήτρης Τζιαντζής
06/06/2025

Αφιέρωμα

Αναιρέσεις 2025-Πόλεμος, ολοκληρωτισμός, εκμετάλλευση: Η εκδήλωση της 2ης ημέρας (Βίντεο)
Νεολαία

Αναιρέσεις 2025-Πόλεμος, ολοκληρωτισμός, εκμετάλλευση: Η εκδήλωση της 2ης ημέρας (Βίντεο)

Όλα τα βίντεο από την ενδιαφέρουσα εκδήλωση-συζήτηση για τις διεθνείς εξελίξεις Πόλεμος, ολοκληρωτισμός, εκμετάλλευση Αυτός ο κόσμος πρέπει να αλλάξει ...

06/06/2025
Νέο εργατικό δυστύχημα με εργαζόμενη ΟΤΑ – Στα 65 της δούλευε σε απορριμματοφόρο
Εργαζόμενοι

Νέο εργατικό δυστύχημα με εργαζόμενη ΟΤΑ – Στα 65 της δούλευε σε απορριμματοφόρο

Δεν έχουν τέλος οι θάνατοι εργαζομένων την ώρα του μεροκάματου με τελευταίο τραγικό περιστατικό το θανατηφόρο τροχαίο την Παρασκευή το ...

06/06/2025
Μπάσκετ: Ταξική σούζα στους τοξικούς προέδρους
Αθλητισμός

Μπάσκετ: Ταξική σούζα στους τοξικούς προέδρους

Κυριάκος Νασόπουλος Ξεκαθάρισμα λογαριασμών και επίδειξη ισχύος έκαναν στο παρκέ του μπάσκετ οι ιδιοκτήτες των ΚΑΕ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Η ...

06/06/2025
ΚΕΔΔΑ: Όχι στην ανάκληση ασύλου του πoλιτιικού-προσφυγα και δικηγόρου Günay Dağ
Δικαιώματα

ΚΕΔΔΑ: Όχι στην ανάκληση ασύλου του πoλιτιικού-προσφυγα και δικηγόρου Günay Dağ

Σε απεργία πείνας από τις 12 Μαΐου βρίσκεται ο Τούρκος αγωνιστής και δικηγόρος Günay Dağ, διαμαρτυρόμενος για την ανάκληση του ...

06/06/2025
Πριν: Μεγάλη στήριξη, συνεχίζουμε!
ΠΡΙΝ

Πριν: Μεγάλη στήριξη, συνεχίζουμε!

Πριν: Μεγάλη στήριξη, συνεχίζουμε! Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των φίλων και συντρόφων του Πριν στο κάλεσμα για οικονομική ενίσχυση της ...

06/06/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.