Εφημερίδα ΠΡΙΝ

Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή
και την κομμουνιστική απελευθέρωση

  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
  • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Αστική Πολιτική
    • Αριστερά
    • Ακροδεξιά – Φασισμός
    • Σπόντες
  • Κοινωνία
    • Υγεία
    • Εργαζόμενοι
    • Νεολαία
    • Πόλη – Δήμοι / Περιφέρειες
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα – Φύλο
    • Αγρότες
    • Μετανάστες – Πρόσφυγες
    • Δικαιώματα
    • ΜΜΕ
    • Στρατευμένοι
    • Αθλητισμός
    • Μνήμη
    • Ατζέντα
  • Διεθνή
    • Περισκόπιο
    • Κόσμος Ανάποδα
    • Διεθνής Οικονομία
    • Ευρωπαϊκή Ένωση
    • Βαλκάνια – ΝΑ Μεσόγειος
    • Κόσμος
    • Πολεμικές Συγκρούσεις
    • Διεθνές εργατικό Κίνημα
    • Διεθνή Αριστερά
    • Διεθνισμός
    • Γράμμα από…
  • Πολιτισμός
    • Ταινίες-σειρές
    • Λογοτεχνία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Εικαστικά
    • Παρεμβάσεις
  • Θεωρία
    • Ανάλυση
    • Κίνηση Ιδεών
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις
    • Ρωγμές στον Χρόνο
    • Αφιερώματα
  • Στήλες – Άρθρα
    • Editorial
    • Σχόλιο Πρώτης Σελίδας
    • Αριστερό Εξτρέμ
    • Η δεύτερη ματιά
    • Η Αλλη Οψη
    • Σχόλια στο ημίφως
    • Πίσω από τις κάμερες
    • Ζητώ τον λόγο
    • Απόψεις
    • Διάλογος
    • Αναδημοσιεύσεις
    • Παλαιότερες Στήλες
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • International Texts
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Εφημερίδα ΠΡΙΝ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Αρχική Πολιτισμός Μουσική

Social Waste: Ξαναπιάνουμε το νήμα χωρίς συστημικές αυταπάτες πλέον

02/06/2017
σε Μουσική, Συνεντεύξεις
Social Waste: Ξαναπιάνουμε το νήμα χωρίς συστημικές αυταπάτες πλέον
Κοινοποίηση στο FacebookΚοινοποίηση στο TwitterΑποστολή σε Email

Το συγκρότημα Social Waste ανοίγει μουσικά την Παρασκευή, μαζί με άλλους δημιουργούς της ελληνικής χιπ-χοπ σκηνής την πρώτη μέρα των Αναιρέσεων, βάζοντας «φωτιά» με τον έντονα πολιτικό του στίχο. Στα πλαίσια της παρουσίας τους στις φετινές Αναιρέσεις, μας παραχώρησαν μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη, μιλώντας για την μουσική, το κοινωνικό τραγούδι, τον φασισμό, την κατάσταση που βιώνουμε και πολλά ακόμη άλλα ζητήματα.

Οι Social Waste εμφανίζονται την Παρασκευή βράδυ στην Γεωπονική σχολή Αθηνών και το Σάββατο στην Πάτρα (Παλαιά Σφαγεία) 

Σε κοινέςΚατηγορίες

Τάκης Πολίτης: Τρομοκρατική οργάνωση το Ισραήλ, βαθιά κατάπτωση της Ευρώπης

Dead Pioneers: Νεκροί Πιονέροι και κακοί Iνδιάνοι

Μαζί τους ο Γιώργης Νίκας-Αντίποινα, ο Dj Magnum και ο Yiannis Michailidis

– Οι κοινωνικές και πολιτικές ανησυχίες των Social Waste είναι πάντα εμφανείς τόσο στα τραγούδια σας όσο και στη γενικότερη στάση σας. Νιώθετε μέρος κάποιας ευρύτερης σκηνής του σύγχρονου πολιτικού χιπ-χοπ ή κοινωνικού τραγουδιού ή είστε περισσότερο “μόνοι”; Θεωρείτε κάποιες σύγχρονες μπάντες και καλλιτέχνες συνοδοιπόρους ή συντρόφους σε όσα κάνετε;

 

Με “κλειστούς όρους” όχι. Δηλαδή δεν νιώθουμε ότι ανήκουμε σε μια ομάδα με αυστηρά καθορισμένα μέλη που κάνουν αυτό το πράγμα. Νιώθουμε όμως ότι υπάρχουν άνθρωποι με τους οποίους συντασόμαστε κατά καιρούς για κοινούς σκοπούς, διατηρώντας ο καθένας συχρόνως την αυτονομία και την ανεξαρτησία του. Με κάποιους από αυτούς -ο Βέβηλος για παράδειγμα- έχουμε συνυπάρξει στη σκηνή σε συναυλίες αλληλεγγύης. Με άλλους ίσως να μην έχουμε μιλήσει και ποτέ αλλά κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος στιχουργικά και μουσικά, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου για παράδειγμα. Με άλλους είμαστε παλιοί “συνοδοιπόροι” στο συλλογική αντίληψη γύρω από αυτό που λέμε “μπάντα”- ο Δημήτρης Αποστολάκης και οι Χαϊνηδες παραδείγματος χάριν. Με άλλους έχουμε συνεργαστεί: ο Γιάγκος ο Χαιρέτης, ο Κωσταντής Παπακωσταντίνου, η Μαρία η Κώτη. Και με άλλους πιθανώς να μη γνωριζόμαστε ακόμη.

 

– Μετά από πολλά χρόνια διαδρομής συνεχίζετε να λειτουργείτε με συλλογικούς όρους. Πόσο δύσκολο είναι αυτό σε μια εποχή που κυριαρχεί –και στο χιπ-χοπ-  η προσωποκεντρική αντίληψη και η αυτο-αναφορικότητα;

Εμείς είμαστε μια μπάντα (και βάζω και τα Αντίποινα μέσα, και σε ένα μεγάλο βαθμό και τον DJ Magnum με τους οποίους συνεργαζόμαστε) που λειτουργεί με “άλλη” λογική, συλ-λογική ας πούμε. Είμαστε μια μπάντα αυτο-οργανωμένη, που προσπαθεί δηλαδή να “καλύψει” όλες τις ανάγκες της με διαμοιρασμό των αρμοδιοτήτων ανάμεσα στα μέλη της, ανάλογα με τις ικανότητες του καθενός. Αυτό μπορεί να εκτείνεται από τη δημιουργία ενός τραγουδιού μέχρι την αυτο-διοργάνωση μιας συναυλίας. Μπορεί μέχρι και τις αφίσες να μας δείτε να τοιχοκολλούμε μόνοι μας. Επίσης είμαστε μια μπάντα αυτόνομη, με την έννοια οτι δεν έχουμε ούτε εταιρία, ούτε μάνατζερ να μας επιβάλλει πράγματα. Κάνουμε ό,τι “μας καπνίσει” υπακούοντας στη συνείδησή μας, με ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων τη συνέλευση των μελών της μπάντας. Κατά τρίτον, είμαστε και αυτοδίδακτοι, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα “καλό,” δίνει όμως μια αυθεντικότητα σε αυτό που έχουμε μάθει να κάνουμε και προσπαθούμε να το εξελίξουμε. Έχουμε επίσης ισότητα απόψεων και αμοιβών. Δύσκολο ή εύκολο δεν ξέρουμε αν είναι, αλλά εμείς αυτό κάνουμε.

– Αμέσως μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα το 2013,  γνωστά ονόματα της ελληνικής hip hop σκηνής έδωσαν συνέντευξη τύπου για την ανάγκη αντιμετώπιση του φασισμού. Τέσσερα χρόνια μετά, πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να είχαν γίνει περισσότερα;

Ήταν λίγο παράξενη αυτή η συνέντευξη τύπου. Μάλλον μια ενστικτώδης αντίδραση, επειδή ένιωσαν ότι πρέπει να κάνουν κάτι, αλλά σαν να μην είχαν και πολύ ξεκάθαρο το τι ακριβώς. Εμάς μας ξένισε αυτή η φοβία “να μη μιλήσουμε πολιτικά” λες και για μια πολιτική δολοφονία μπορείς να μιλήσεις με άλλο τρόπο. Τέλοος πάντων, εμείς θεωρούμε ότι η αντιμετώπιση του φασισμού δε γίνεται με συνεντεύξεις τύπου, πρέπει να γίνεται από την ίδια την κοινωνία, να μην είναι αποδεκτές αυτές οι ιδέες. Σαν “καλλιτέχνες” αλλά και σαν άνθρωποι γενικότερα σε αυτό μπορούμε να συμβάλλουμε.

 

– Μια συνήθης κριτική για την κατάσταση της κοινωνίας σήμερα είναι ότι μετά από 7 χρόνια πολιτικών λιτότητας, με αντιδράσεις, μαζικά ξεσπάσματα, ελπίδες για “αριστερή κυβέρνηση” και διαψεύσεις, ο κόσμος μοιάζει να έχει περάσει σε μια φάση παθητικής αποδοχής και παραίτησης. Συμμερίζεστε αυτή την κριτική ή όχι;

 

Δε συμμεριζόμαστε αυτή την άποψη. Τουλάχιστον όχι εντελώς. Ήταν λογικό, και έχει συμβεί και αλλού σε ανάλογες περιπτώσεις (στη Λατινική Αμερική και τη ροζ παλίρροια για παράδειγμα) σε έναν κύκλο διαμαρτυρίας να προκύψουν διάφορες προτάσεις από τη μεριά των κινημάτων,και όταν προκηρύσσονται εκλογές, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου να καταλήγει τελικά να “παίζει” αυτό το παιχνίδι, των εκλογών, και να αφήνει στην άκρη πιο ριζοσπαστικά εγχειρήματα. Η συστημική οδός κερδίζει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις γιατί είναι μια δομή που υπάρχει, και όχι μια που θα πρέπει να δημιουργηθεί. Και το κόμμα καταλήγει να επιστρέφει σαν κύριος φορέας κοινωνικής αλλαγής στο συλλογικό φαντασιακό. Σε αυτή τη διαδικασία παρατηρείται και προσπάθεια “εξαγοράς” κινηματικών ηγετών αλλά και διάσπασης των κινημάτων, Επίσης ιστορικά είναι σύνηθες όταν ένα “αριστερό” κόμμα κερδίζει τις εκλογές, να υπάρχει ένας μήνας του μέλιτος με τα κινήματα, μια περίοδος ανακωχής και αναμονής. Έχουμε περάσει από αυτό το στάδιο, και περάσαμε γρήγορα λόγω της συριζαϊκής ιστορικής κωλοτούμπας. Τώρα νομίζω ξαναπιάνουμε σιγά σιγά το νήμα από εκεί που το είχαμε αφήσει, χωρίς συστημικές αυταπάτες πλέον. Ίσως να κάνει και καλό αυτό μακροπρόθεσμα.

 

– Εχετε παρει θέση ενάντια στο φασισμό και το ρατσισμό, με άρθρα, συναυλίες, συνεντεύξεις. Πώς κρίνετε την επανεμφάνιση της φασιστικής βίας  στους δρόμους και στη Βουλή;

 

Είναι ανησυχητικό, είναι όμως νομίζω σπασμωδικό εκ μέρους τους. Η  κοινωνία τούς αποβάλλει και το νιώθουν. Σε κάθε περίπτωση, επαγρυπνούμε.

 

 

– Παρά τις φωτεινές εξαιρέσεις, το χιπ-χοπ και στην Ελλαδα έχει έναν αέρα “ματσίλας” και σεξισμού. Η γυναίκα δημιουργός έχει θέση στο ελληνικό χιπ-χοπ; Υπάρχουν γυναίκες που θαυμάζετε;

 

Φυσικά και έχει θέση στο ελληνικό χιπ χοπ, όπως και σε κάθε άλλη πολιτική και κοινωνική έκφανση. Τώρα για γυναίκες που θαυμάζουμε (επειδή ο θαυμασμός είναι μεγάλη κουβέντα) φυσικά και υπάρχουν όχι τόσο στο χιπ χοπ αλλά κυρίως  εκτός αυτού. Η Έμμα Γκόλντμαν για παράδειγμα, ή η Κόκκινη Ρόζα που αναφέρουμε και σε ένα τραγούδι μας, αλλά και άγνωστες καθημερινές γυναίκες που αγωνίζονται καθημερινά με αξιοπρέπεια. Από το χιπ χοπ -χωρίς να τη “θαυμάζουμε”- μας αρέσει η δουλειά της Ana Tijoux για παράδειγμα.

 

– Θεωρείτε πράγματι εναλλακτικά και φρέσκα τραγούδια όπως η “Μάντισσα” της Μαρίνας Σάττι ή απλώς εύπεπτη ποπ με  άρωμα νεο-παράδοσης; Γιατί πιστεύετε ότι έκανε τόσο θόρυβο στα social media;

 

Εμείς δίνουμε έμφαση στο στίχο. Γιατί ναι μεν είναι ενδιαφέρουσα η συνύπαρξη παραδοσιακών και σύγχρονων ήχων, αλλά ένα τραγούδι έχει και στίχο. Λέει κάποια πράγματα. Αλλιώς θα ακούγαμε μια σύνθεση, θα την κρίναμε με μουσικούς όρους και αυτό είναι όλο. Το τραγούδι όμως δεν είναι μόνο μουσική, έχει και στίχο, ο οποίος δε λέει πάντα στον καθένα διαφορετικά πράγματα -όπως μπορεί να κάνει η μουσική- ανάλογα με το πως “θα τη νιώσει” κανείς. ‘Μιλάει’ συγκεκριμένα. Ο στίχος λοιπόν, μας φάνηκε κάπως “ανάλαφρος” παρόλη την χαριτωμένη αισθητική. Τώρα για τη Μαρίνα Σάττι, ας περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει και προς τα πού θέλει να κατευθυνθεί. Προς το παρόν μάλλον δείχνει να κινείται προς μια ποπ αισθητική τύπου mad tv, και είναι κρίμα γιατί η κοπέλα δείχνει να έχει δυνατότητες για πιο ενδιαφέροντα πράγματα.

Είδαμε πρόσφατα διάσπαση με αλληλοκατηγορίες του σωματείου Μέτρον και τη δημιουργία του Άσμα με αφορμή την αντιπαράθεση για το θέμα της ΑΕΠΙ, την επιτροπεία και τη διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων.

Εμάς αυτό που μας ξένισε είναι ότι μετά από 7 χρόνια πολιτικών και κοινωνικών μεταστροφών, επιθέσεων ενάντια σε συλλογικά αγαθά, εργασιακά κεκτημένα και πτωχοποίησης της κοινωνίας, ποτέ δεν είδαμε τόσους “καλλιτέχνες” να παίρνουν θέση, όσο έκαναν για ένα ζήτημα που αφορά άμεσα την τσέπη τους. Εμείς ποτέ δεν ήμασταν στην ΑΕΠΙ (κι αυτοί που ήταν άραγε γιατί δε μίλαγαν νωρίτερα;) και τη μουσική μας τη διαθέτουμε δωρεάν στο διαδίκτυο να την ακούει όσος περισσότερος κόσμος γίνεται. Και μιλάμε και μιλούσαμε και δρούμε και δρούσαμε πάντα για κοινωνικά ζητήματα, και όχι μόνο όταν αφορούν εμάς τους ίδιους και την τσέπη μας.

–Ο Χρήστος μίλησε πρόσφατα σε εκδήλωση με θέμα «τέχνη και επισφάλεια» στο πλαίσιο ημερίδας ενάντια στην ανεργία και την επισφάλεια. Πώς αντιμετωπίζουν οι ανεξαρτητοι καλλιτεχνες σήμερα το θέμα της επιβίωσης; Πώς θα μπορούσε να βοηθήσει ο κόσμος;

Είναι δύσκολη η κατάσταση. Ειδικά για όσους δεν έχουν μανατζαρέους που θα “τους βάλουν” στα μεγάλα φεστιβάλ (παίρνοντας και την ανάλογη αμοιβή) και θα πληρώσουν τους σταθμούς για να τους παίζουν. Ο μόνος τρόπος να βοηθήσει ο κόσμος είναι με το να πηγαίνει στις συναυλίες και να παρακολουθεί την πορεία αυτών των καλλιτεχνών από εναλλακτικά μέσα.  Γιατί στα κυρίαρχα δεν τους παίζουν αν δεν πληρώσουν.

–Πριν δύο χρόνια γράψατε τραγούδι για τις Σκουριές, ενώ κάνατε βιντεοκλίπ μέσα από το αυτοδιαχειριζόμενο εργοστάσιο της ΒΙΟΜΕ. Υπάρχει σήμερα κάποιο ανάλογο εγχείρημα που θα μπορούσε να σας εμπνεύσει;

Μπόλικα. Από την Ελλάδα για παράδειγμα και οι Σκουριές και η ΒιοΜε συνεχίζουν τον αγώνα, αναδιοργανώνονται και συνεχίζουν. Υπάρχουν και τα παιδιά που κινητοποιούνται γύρω από το προσφυγικό, που ουσιαστικά ανέλαβαν όλο το βάρος γύρω από αυτή την υπόθεση, ο Πλάτανος, οι κοινωνικες κουζίνες, οι καταλήψεις στέγης. Η Νοταρά, το City Plaza. Οι άνθρωποι που κινητοποιούνται ενάντια στους πλειστηριασμούς επίσης. Υπάρχουν αφορμές για έμπνευση, δεν τελειώσανε.

 

 

 

Επιμέλεια ερωτήσεων Δ. Τζιαντζής.

 

 

 

 

 

Ετικέτες: Social WasteΑναιρέσειςπρωτοσέλιδο
ΚοινοποίησεTweetΑποστολή
Προηγούμενο

Υπόθεση Ορφανοτροφείο: Η Θέμις άργησε αλλά αποφάνθηκε…H αλληλεγγύη δεν είναι έγκλημα

Επόμενο

Φοιτητικές εκλογές: Αύξηση αποχής, υποχώρηση συλλόγων κι ένα αξιόμαχο ρεύμα που επιμένει

Σχετίζεται με Άρθρα

Οδοιπορικό: Άνθισε νιάτα η Μακρόνησος

Οδοιπορικό: Άνθισε νιάτα η Μακρόνησος
από Δημήτρης Τζιαντζής
10/05/2025
0

 Γιάννης Ελαφρός Μεγάλη επιτυχία της πρωτοβουλίας των Αναιρέσεων στο νησί-σύμβολο Κοκκίνισε την περασμένη Κυριακή η Μακρόνησος. Κοκκίνισε από ζωή, κοκκίνισε από τις σημαίες που...

ΣυνεχίστεDetails

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
από Γιάννης Ελαφρός
06/05/2025
0

Σε συνέχεια του Ιστορικού - Πολιτικού Οδοιπορικού στη Μακρόνησο, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4 Μαΐου, οι Αναιρέσεις προχωρούν σε προβολή του ντοκιμαντέρ "Σαν πέτρινα λιοντάρια...

ΣυνεχίστεDetails
Επόμενο
Φοιτητικές εκλογές: Αύξηση αποχής, υποχώρηση συλλόγων  κι ένα αξιόμαχο ρεύμα που επιμένει

Φοιτητικές εκλογές: Αύξηση αποχής, υποχώρηση συλλόγων κι ένα αξιόμαχο ρεύμα που επιμένει

Φωτεινή Βελεσιώτου: Δύσκολες εποχές για το ποιοτικό τραγούδι

Φωτεινή Βελεσιώτου: Δύσκολες εποχές για το ποιοτικό τραγούδι

Διαβάστε στο Πριν του Σαββάτου 3 Ιουνίου

Διαβάστε στο Πριν του Σαββάτου 3 Ιουνίου

Δυναμικά άνοιξαν οι πύλες του Φεστιβάλ των Αναιρέσεων

Δυναμικά άνοιξαν οι πύλες του Φεστιβάλ των Αναιρέσεων

Φύλλο 10-11.5

Ένας χρόνος χωρίς τον Σπύρο Χαϊκάλη

Ισχυρή Attack για μήνυμα ανατροπής

Συγκίνηση κι έμπνευση στη Μακρόνησο

Η καπιταλιστική «ταυτότητα» της Ρωσίας του Πούτιν

Πλήρη Περιεχόμενα

Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση
Ανάλυση

Ρωσία: Ιμπεριαλιστική χώρα, με σκληρή εκμετάλλευση

από Γιάννης Ελαφρός
13/05/2025

Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ
Ατζέντα

Εκδήλωση σήμερα 12/5 για Παλαιστίνη , με τον Πρόεδρο του Δημοκρατικού Μετώπου για Ειρήνη και Ισότητα και βουλευτή του ΚΚ Ισραήλ

12/05/2025
Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία
Ατζέντα

Παρουσίαση του βιβλίου του Λεωνίδα Βατικιώτη για την Ουκρανία

09/05/2025
“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5
Ατζέντα

“Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας” – προβολή ντοκιμαντέρ για τη Μακρόνησο στη Λέσχη Αναιρέσεις στις 6/5

06/05/2025

Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι
Διεθνή

Σάλπισμα πολέμου από Βερολίνο και Παρίσι

από Χρίστος Κρανάκης
11/05/2025

Αφιέρωμα

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας-Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ
Παρεμβάσεις

Ο αγώνας για το δίκιο των λαών είναι δικός μας αγώνας-Για την ακύρωση της εκδήλωσης της πρεσβείας του Ισραήλ

Ανακοίνωση του Σωματείου Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτη Θεσσαλονίκης για την παρέμβαση ενάντια στην πραγματοποίηση εκδήλωσης στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου από την πρεσβεία ...

15/05/2025
Οι Ανανεώσιμες Πηγές στο σύγχρονο οικονομικό χρηματιστήριο ενέργειας
Περιβάλλον

Οι Ανανεώσιμες Πηγές στο σύγχρονο οικονομικό χρηματιστήριο ενέργειας

Δημήτρης Κοιλάκος, Δρ. Γεωλογίας-Υδρογεωλογίας στην Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) Καθώς τα ορυκτά καύσιμα πρέπει να ξεπεραστούν οι ...

15/05/2025
Ακροβασίες 10/5/2025
Σκίτσο Ακροβασίες Βασίλης Παπαγεωργίου

Ακροβασίες 10/5/2025

Σκίτσο του Βασίλη Παπαγεωργίου

15/05/2025
ΕΛΠΕ: «Shutdown» συντήρησης με 12ωρη εντατικοποίηση
Εργαζόμενοι

ΕΛΠΕ: «Shutdown» συντήρησης με 12ωρη εντατικοποίηση

Δημήτρης Σταμούλης ▸Μαύρη επέτειος 10 ετών από το εργοδοτικό έγκλημα στα ΕΛΠΕ Ασπροπύργου Από 1η Απρίλη και έως 30 Ιούνη, ...

15/05/2025
Σχόλια στο Ημίφως 10/5/2025
Σκίτσο Σχόλια στο Ημίφως Βασίλης Παπαγεωργίου

Σχόλια στο Ημίφως 10/5/2025

Σκίτσο του Βασίλη Παπαγεωργίου

15/05/2025
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
Facebook Instagram Twitter Youtube RSS

Εβδομαδιαία πολιτική εφημερίδα ΠΡΙΝ

Κυκλοφορεί όλο το Σαββατοκύριακο

Αναζητείστε την στα περίπτερα

Συνδρομές και ενισχύσεις

Δικαιούχος: Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες «Πριν»

ALPHA BANK Αρ. Λογαριασμού: 260002002006023
IBAN: GR1801402600260002002006023

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. 2108227949

Email: ipringr@gmail.com
Κλεισόβης 9, πλησίον Κάνιγγος, 10677 Αθήνα

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα Αποτελέσματα
  • Αρχική
  • Κύρια Θέματα
  • Επικαιρότητα
  • Πολιτική
  • Κοινωνία
  • Διεθνή
  • Πολιτισμός
  • Θεωρία
  • Στήλες – Άρθρα
  • Περιβάλλον – Επιστήμη
  • Αριστερό Εξτρέμ

© 1990 - 2024 Εκδόσεις-Μελέτες-Έρευνες ΠΡΙΝ - Power by WordPress & Jegtheme - Web Developer & Designer Vaspha.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.